Znaleziony temat: szybkie danie przed treningiem

Szybkie danie przed treningiem – przepisy i porady kulinarne

Trening fizyczny to nie tylko wysiłek, ale również odpowiednie przygotowanie organizmu. Jednym z kluczowych elementów przed treningiem jest odpowiednie zbilansowanie posiłku. Dlatego warto znać kilka szybkich i łatwych przepisów na dania, które dostarczą nam niezbędnych składników odżywczych i energii. Poniżej przedstawiamy kilka propozycji, które sprawdzą się zarówno jako śniadanie, obiad, kolacja, a nawet przekąska przed treningiem.

1. Sałatka z kurczakiem i awokado
Składniki:
– 1 filet z kurczaka
– 1 awokado
– 1 pomidor
– 1 ogórek
– 1 cebula
– kilka listków sałaty
– sok z cytryny
– sól, pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
– Filet z kurczaka grillujemy lub smażymy na patelni. Następnie kroimy go na kawałki.
– Awokado obieramy i kroimy w kostkę. Pomidora, ogórka i cebulę również kroimy w kostkę.
– W misce mieszamy wszystkie składniki, dodajemy sok z cytryny, sól i pieprz do smaku.
– Sałatkę podajemy na liściach sałaty.

2. Zupa pomidorowa z ryżem i mięsem
Składniki:
– 1 puszka krojonych pomidorów
– 1 cebula
– 2 ząbki czosnku
– 1 marchewka
– 1 papryka
– 100 g mięsa mielonego
– 1/2 szklanki ryżu
– 1 litr bulionu warzywnego
– sól, pieprz, oregano do smaku

Sposób przygotowania:
– Cebulę, czosnek, marchewkę i paprykę kroimy w drobną kostkę.
– Na patelni podsmażamy mięso mielone, dodajemy cebulę, czosnek, marchewkę i paprykę.
– Do garnka dodajemy krojone pomidory, podsmażone warzywa, ryż i bulion warzywny.
– Gotujemy zupę przez około 20 minut, aż ryż będzie miękki. Doprawiamy do smaku solą, pieprzem i oregano.

3. Ciasto bananowe z orzechami
Składniki:
– 3 dojrzałe banany
– 2 jajka
– 1/2 szklanki mąki pełnoziarnistej
– 1/2 szklanki płatków owsianych
– 1/4 szklanki miodu lub syropu klonowego
– 1/4 szklanki oleju roślinnego
– 1 łyżeczka proszku do pieczenia
– 1/2 szklanki posiekanych orzechów

Sposób przygotowania:
– Banany rozgniatamy widelcem w misce. Dodajemy jajka, mąkę, płatki owsiane, miód (lub syrop klonowy), olej roślinny i proszek do pieczenia.
– Wszystkie składniki dokładnie mieszamy.
– Na koniec dodajemy posiekane orzechy i jeszcze raz mieszamy.
– Ciasto przekładamy do formy wyłożonej papierem do pieczenia i pieczemy w temperaturze 180 stopni przez około 30-35 minut.

Warto pamiętać, żeby przed treningiem spożyć posiłek około 1-2 godziny wc

Napisz komentarz do wpisu, powiedz nam czy Ci pomógł: szybkie danie przed treningiem

0 0 votes
Daj ocenę

Podobne

bob

Popularne

0
Would love your thoughts, please comment.x